حضور در نمایشگاه های معتبر

حضور در نمایشگاه های معتبر

شرکت در نمایشگاه فواید بسیاری برای کسب و کارها خواهد داشت ، حضور در نمایشگاه، خواه کوچک یا بزرگ، به شرکت ها ابزار قدرتمندی برای دسترسی به مشتریان فعلی و ملاقات با مشتریان جدید می بخشد تا بتوانند برندی قابل اعتماد بسازند. اما کسب و کارهای بسیاری به دلیل هزینه های این کار، در نمایشگاه شرکت نمی کنند، علیرغم اینکه شرکت در نمایشگاه فرآیند کم هزینه ای نیست اما مانند بیشتر اشکال بازاریابی، با اتخاذ روش درست، شرکت در نمایشگاه میتواند گزینه ای بسیار سودمندی باشد و شرکت فیوچرسان و راستوگرین استار به خوبی بر مهم واقف میباشد و هر ساله در نمایشگاههای محصولات کشاورزی حضور پیدا میکند.

با توجه به نقش ارزنده و مهم نمایشگاههای بین المللی در تبادل اطلاعات فنی-بازرگانی و آشنائی صاحبان صنایع و پژوهشگران و دست اندرکاران با آخرین دستاوردهای صنعتی و فن آوری روز جهان و همچنین بمنظور معرفی توان تولید و صادرات ایران، نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع تهران معروف به ایران آگروفود هر سال در تهران برگزار می گردد. در راستای هر چه تخصصی تر شدن فضای برگزاری نمایشگاه و بهره گیری و استفاده هرچه بیشتر مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان، این رویداد تجاری در چهار بخش تخصصی «ایران فود»، «ترکیبات غذایی ایران فود» ،«ایران فودتک» و «ایران آگرو» با حضور شرکت کنندگان داخلی و خارجی برگزار می گردد.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی مواد خوراکی و بسته بندی و ماشین آلات و تجهیزات جانبی در مسکو با حضور بیش از ۲۵۰۰ شرکت کننده معتبر از ۷۰ کشور در جهان

و همینطور در کنار شرکتهای ایرانی که شرکت داشتند در این نمایشگاه  شرکت روستوف گرین استار نیز بودند

    نمایشگاه بین المللی مسکو EXPO 2020

Rostov Grain Star at Moscow EXPO 2020

 

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *