انرژی Energy

انرژی Energy

 

پتروشیمی
صنعت انرژی در کلیه صنایع درگیر در تولید و فروش انرژی از جمله استخراج سوخت ، تولید ، پالایش و توزیع است . جوامع مدرن مقادیر زیادی سوخت مصرف می کند و صنعت انرژی تقریباً در همه کشورها بخش مهمی از زیرساخت ها و نگهداری جامعه است. هلدینگ فیوچرسان در بسیاری از کشورهای تولید کننده نفت با پالایشگاه ها به خوبی ارتباط دارد.

 

 

گازوئیل
یکی از عناصر مهم در تمام موتورهای دیزل ، گازوئیلی که معمولاً  دیزل یا D2 گفته می شود از تقطیر کسری روغن خام بین ۲۰۰ تا ۳۵۰ درجه سانتیگراد تولید می شود. هلدینگ فیوچرسان با پالایشگاههای چندین کشور تولیدکننده نفت تخصیص و قرارداد دارد. با داشتن مأموریت هایی در روتردام و سنگاپور  ، عمق اتصالات ما در بخش انرژی بی نهایت است.

 

 

ال پی جی (LPG)
LPG که عمدتاً از پروپان و بوتان تشکیل شده است ، گازهای گلخانه ای که به راحتی قابل فشرده سازی هستند در شرایط جوی استاندارد ساخته شده اند. بنزین مایع (LPG) که به عنوان سوخت در وسایل گرمایشی ، تجهیزات پخت و پز و وسایل نقلیه مورد استفاده قرار می گیرد در هنگام پالایش نفت خام تولید می شود. حمل آن به طور عمده در سیلندرها در بسیاری از بازارهای مختلف به دلیل دلایل اقتصادی و راحتی ، منبع سوخت مورد نظر در بسیاری از کشورها است. سرمایه گذاری در پروژه های LPG برای تجارت جهانی آینده بسیار مهم است.

 

قیر
قیر همچنین یک ماده پایه روغن است ، زیرا آسفالت نوعی چربی ، سیاه و چسبناک مایع یا نیمه جامد نفت است. مصرف اولیه (۷۰٪) آسفالت / قیر در ساخت و ساز جاده است. مصارف اصلی دیگر آن برای محصولات ضد آب قیر ، از جمله تولید سقف سقفی و برای آب بندی سقف های مسطح است. CTG می تواند قیر ۶۰/۷۰ ، ۸۰/۱۰۰ یا هر نسبت را درخواست کند که ما ظرفیت پالایشگاه را داشته باشیم

 

متانول
متانول سوختی جایگزین برای احتراق داخلی و سایر موتورها ، یا بهمراه بنزین یا مستقیم است. بیشترین میزان استفاده از متانول در ساخت مواد شیمیایی دیگر است. حدود ۴۰٪ متانول به فرمالدئید تبدیل می شود و از آنجا به محصولاتی متنوع با پلاستیک ، تخته سه لا ، رنگ ، مواد منفجره و منسوجات مطبوعات دائمی تبدیل می شود.

 

گوگرد
گوگرد به طور طبیعی به عنوان عنصر خالص ظاهر می شود و در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. گوگرد همچنین یک ماده مغذی حیاتی برای محصولات زراعی ، حیوانات و مردم است. تولید گوگرد امروزی به عنوان محصول جانبی سایر فرایندهای صنعتی مانند پالایش نفت است. تولید جهانی گوگرد در سال ۲۰۱۱ بالغ بر ۶۹ میلیون تن (تپه) بوده است که بیش از ۱۵ کشور در هر کدام بیش از ۱ تن مشارکت دارند. کشورهایی که بیش از ۵ تن از آن تولید می کنند عبارتند از چین (۹.۶) ، ایالات متحده (۸.۸) ، کانادا (۷.۱) و روسیه.

 

نفتا
نفتا نفتی یک جریان مایع هیدروکربوری متوسط ​​است که از پالایش نفت خام حاصل می شود. برخی از پالایشگاه های نفتی همچنین مقادیر کمی از نفتا مخصوص را به عنوان حلال ها ، مایعات تمیز کننده ، رقیق کننده های رنگ و لاک ، رقیق کننده های آسفالت ، حلال های صنعت لاستیک ، خشکشویی ، فندک سیگار و اجاق گاز قابل حمل کمپینگ و فانوس تولید می کنند. این نفتا های خاص در معرض فرآیندهای مختلف تصفیه قرار می گیرند.

 

اوره (UREA)

اوره صنعتی یک ترکیب آلی است که به طور گسترده در کودها به عنوان منبع مناسب نیتروژن مورد استفاده قرار می گیرد. اوره همچنین ماده اولیه مهمی برای صنایع شیمیایی است. بیش از ۹۰٪ از تولید صنعتی اوره در دنیا برای استفاده به عنوان کود آزاد کننده ازت تعیین شده است. در مقیاس صنعتی تولید می شود: در سال ۲۰۱۲ ، ظرفیت تولید در سراسر جهان تقریباً ۱۸۴ میلیون تن بود. CTG تأمین کننده انتخاب شما برای اوره است که هم Prills و یا گرانول آن را تولید می کند

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *